Zacznij myśleć już o kalendarzu!

Planowanie i przygotowywanie materiałów promocyjnych to proces, który trwa cały rok. Reklama to jeden z najważniejszych elementów budowania marki, dlatego każda akcja promocyjna powinna być dokładnie przygotowana. Planując powinniśmy wziąć pod uwagę wszystkie okazji w trakcie roku podczas, których możemy przekazać naszym klientom, partnerom biznesowym lub pracownikom różnego rodzaju gadżety reklamowe oraz materiały promocyjne i informacyjne.

Jednym z najbardziej popularnych nośników reklamy są kalendarze reklamowe. Rozdawane zazwyczaj pod koniec każdego roku. Dzięki temu, że używane są przez cały rok zapewniają naszej firmie długofalową reklamę. Ponieważ ich ekspozycja jest tak długa warto je zaprojektować tak, aby każdy element był dopracowany. Większość firm zaczyna myśleć o kalendarzach reklamowych dopiero pod koniec roku. To duży błąd. Warto tego typu działania rozpocząć już w pierwszej połowie roku.

Dlaczego warto wcześniej zaprojektować i zamówić kalendarze firmowe:

  •         Dobrze dopracowany projekt – mając więcej czas na przygotowanie projektu kalendarza reklamowego możemy mieć pewność, że będzie on dobrze przygotowany. Musimy pamiętać, że wiele firm przygotowuje tego typu materiał i naszym głównym zadaniem jest przygotowanie takich kalendarzy reklamowych, które wyróżnią się na tle innych
  •         Korzystniejsze ceny – w sezonie kiedy zleceń jest mniej wiele drukarni oferuje korzystne rabaty oraz akcje promocyjne, z których warto skorzystać i nie przepłacać za kilka miesięcy
  •         Szybszy czas realizacji – koniec roku jest czasem kiedy drukarnie mają bardzo dużo pracy. Kalendarze reklamowe, kartki świąteczne, gadżety reklamowe związane ze Świętami Bożego Narodzenia to tylko część ich zleceń. Nie jest więc tajemnicą, że czas realizacji w tym czasie jest długi.
  •         Większe zaangażowanie pracowników drukarni – zamawiając kalendarze w okresie kiedy drukarnia ma mniej pracy możemy mieć pewność, że pracownicy dużo bardziej zaangażują się w realizację naszego zlecenia. Dzięki większej ilości czasu będą w stanie sprawdzić dokładnie nasz projekt, podpowiedzieć korzystniejsze rozwiązania.

Korzyści z wcześniejszego zaplanowania i realizacji kalendarzy firmowych jest wiele. Dlatego warto do swojego kalendarza zadań wpisać to zadanie już w pierwszej połowie roku. Da nam to pewność, że nasz projekt będzie dobrze przygotowany, a w czasie świątecznej i noworocznej gorączki będziemy już przygotowani