STANDY REKLAMOWE NA TARGACH BRANŻOWYCH

Każdy produkty wymaga odpowiedniego zareklamowania – inaczej klienci nie dowiedzą się o jego istnieniu. Jedną z najpopularniejszych w ostatnich latach form reklamy są standy reklamowe. Cóż to takiego?

Czym jest stand reklamowy?

 

Stand jest słowem zapożyczonym z języka angielskiego – w tłumaczeniu na polski oznacza „stojak„. Najczęściej można je spotkać w sklepach i galeriach handlowych. Jednak nie tylko tam znajduje zastosowanie. Odgrywa on dużą rolę również na wszelkich targach branżowych; dzięki niemu możliwe jest rozmieszczenie oferowanych produktów lub ulotek dotyczących produktów i usług na stoisku prezentacyjnym. Istnieje mnóstwo rodzajów takich stojaków – od kartonowych, poprzez metalowe, aż po drewniane. Dzięki temu każdy przedsiębiorca ma możliwość w atrakcyjny sposób zaprezentować swoją ofertę uczestnikom targów.

Stand reklamowy na stoisku prezentacyjnym

 

Na każdym stoisku prezentacyjnym podczas targów branżowych można zauważyć praktyczne i funkcjonalne standy reklamowe. Służą one między innymi:

  • rozlokowaniu broszur, ulotek i materiałów informacyjnych odnośnie do oferty przedsiębiorstwa,
  • rozlokowanie gadżetów reklamowych (firmowych długopisów, smyczy, kalendarzy i tym podobnych, najczęściej darmowych, akcesoriów dla potencjalnych klientów),
  • reklamowaniu firmy poprzez umieszczenie na stojaku jej loga oraz informacji teleadresowych.

Ściany reklamowe

 

Ścianki reklamowe, zwane także ściankami targowymi lub ściankami wystawienniczymi, również są rodzajem standu reklamowego. Służą one przede wszystkim promocji marki na wszelkich targach branżowych. Ich odpowiedni projekt graficzny daje możliwość przykucia wzroku uczestników targów, a co za tym idzie – zdobycie większej liczby potencjalnych klientów.

Praktyczne ekspozytory reklamowe

 

Największą zaletą ekspozytorów reklamowych jest ich praktyczność i funkcjonalność. Są łatwe w montażu, a także nie sprawiają problemów podczas transportu – można je więc dowolnie przewozić z siedziby firmy w miejsce zorganizowania targów branżowych.

Każdy przedsiębiorca wie, że dobra reklama jest dźwignią handlu. Wybierając się na targi branżowe warto zaopatrzyć się więc w profesjonalne standy reklamowe.