Jak się wyróżnić swoim katalogiem?

Przy obecnej konkurencji jaka panuje w każdej branży oraz na każdej płaszczyźnie biznesu, kluczem do sukcesu jest przede wszystkim wyróżnienie się spośród tłumu. Produkty i usługi w większości są bardzo podobne do siebie. Jeżeli chcemy żeby to nasza firma została zauważona i żeby klienci zaufali nam bardziej niż naszym konkurentom musimy zadbać o odpowiednią prezentację. Idealne do tego celu będą katalogi.

Co daje nam wydanie katalogu?

Nie jest tajemnicą, że firmy reklamujące się w ten sposób są postrzegane jako luksusowe, profesjonalne i rzetelne. Już przy pierwszy kontakcie robią wrażenie godnych zaufania.

Kolejnym atutem katalogów jest możliwość zamieszczenia w nich dużej ilości tekstu, zdjęć, grafik. Druk katalogów obecnie jest na najwyższym poziomie, dzięki czemu doskonale odwzoruje nasz projekt oraz kolorystykę, a wybrane zdjęcia będą prezentowały się na najwyższym poziomie. Ponieważ katalogi pomieszczą dużą ilość materiałów możemy pozwolić sobie na szczegółową prezentację naszych produktów, ze wszystkimi, potrzebnymi do podjęcia przez klienta decyzji, informacjami.

Podstawą dobrego katalogu, który przyniesie oczekiwane efekty jest oczywiście dobry projekt. Dobrze przygotowane teksty, które zawierać będą wszystkie ważne informacje, dobre jakościowo zdjęcia, grafiki. A żeby druk katalogów miał sens wszystko koniecznie musi tworzyć spójną całość. Perfekcyjny wygląd okładki katalogu możemy podkreślić używając dodatkowych uszlachetnień. Przyciągnie to dodatkowo wzrok i zapadnie w pamięć.

Katalogi sprawdzą się idealnie podczas spotkań biznesowych. Możemy wtedy wręczyć go klientowi, przedstawić główne informacje, a dzięki wszystkim szczegółom zawartym w jego treści może on analizować swój wybór jeszcze wiele razy po zakończeniu spotkania. Doskonale sprawdzą się również podczas targów branżowych rozdawane ich uczestnikom. Jeżeli posiadamy własny sklep możemy umieścić katalogi przy każdym z produktów, tak żeby klienta miał możliwość samodzielnie się z nim zapoznać oraz zabrać go ze sobą do domu. Dobrym pomysłem jest również wysyłanie nowych katalogów do klientów, którzy w przeszłości dokonali w naszym sklepie zakupów. Przypomnimy w ten sposób o naszej firmie i jednocześnie zaprezentujemy nową ofertę.

Możliwości marketingowe jakie dają nam katalogi reklamowe są bardzo duże. Dzięki nim zaprezentujemy naszą firmę w profesjonalny i elegancki sposób oraz zapewnimy klientowi możliwość zapoznania się z pełną i szczegółową ofertą również poza naszym sklepem w zaciszu domowym.